divendres, 7 de novembre del 2008

Preguntes interactivitat

Estic d'acord amb fer les preguntes del tipus Radical Button.
Pel que fa a les preguntes de l'Ariadna les trobo correctes, el que no sé si haurien d'ésser més concretes o si així ja estan bé. Jo si l'Eva no diu el contrari o fa alguna aclariment, les dono per vàlides. Penso que podrien ésser quasi finalistes (sinó hem de retocar aspectes de redacció, que ja ens indicaran...) Aquí deixo dues més, aviam que ús semblen:

Els mitjans de comunicació digitals ofereixen a les seves pàgines webs diferents tipus de serveis addicionals. Hi ha alguns d'aquests serveis que ofereixen interactivitat.(radical button)

a. El mitjà disposa de diversos i nombrosos tipus de serveis (diccionari, traductor...) i aquests ofereixen un alt nivell d'interacció amb l'usuari. (3 punts)
b. El mitjà ofereix poc tipus de serveis, però els que hi ha tots tenen la possibilitat d'interactuar. (2 punts)
c. El mitjà ofereix molts tipus de serveis addicionals, però són una minoria amb els quals es pot interactuar. (1 punt)
d. El mitjà ofereix pocs tipus de serveis, i no tenen cap tipus d'interacció possible. (0 punts)

Els mitjans digitals incorporen publicitat a les seves pàgines. Molta d'aquesta publicitat, ja comença a ésser interactiva. (radical button)

a. El mitjà introdueix els dos tipus de publicitat interactiva que coneixem: la publicitat personalitzada (enfocada per un perfil afí a l'usuari) i la publicitat contextualitzada (en funció de la secció que llegim, la publicitat serà de productes relacionats amb la mateixa temàtica). (3 punts)
b. El mitjà només ofereix un tipus de publicitat, ja sigui independenment del tipus personalitzada o contextualitzada. (2 punts)
c. El mitjà conté publicitat interactiva, però no té cap referència amb els dos tipus de publicitats esmentats anteriorment, sinó que és variada i aleatòria. (2 punts)
d. El mitjà conté publicitat, però no és interactiva. (0 punts)

Ja direu la vostra.

Arantxa Palacin.