dilluns, 17 de novembre del 2008

Distribució salomònica de temes comuns

Entrem a la recta final de l'elaboració del qüestionari. Com haureu pogut comprovar, si heu vist les aportacions dels altres companys de grup, hi ha temes que se solapen entre grups, com és lògic. Per aquest motiu, us dic a quin grup queden les qüestions plantejades a més d'un:
  • El grup de Contingut només pot abordar la vessant de la interactivitat quan valora la participació de l'usuari com a creador de material informatiu, en seccions expressament creades amb aquesta finalitat.
  • Les qüestions del motor de cerca i disposició de la publicitat entren a l'àrea d'Usabilitat. El grup d'Interactivitat pot prescindir d'aquestes qüestions a la seva proposta. Només es contemplarà el tema de la publicitat en el grup d'Interactivitat si entreu a analitzar les opcions interactives dels anuncis.
  • El criteri d'actualització de la web entra dins del grup de Contingut.
  • Les opcions d'estil de llenguatge que s'està plantejant a Usabilitat també entren a Contingut.
El grup d'Interactivitat cal que concreti més les opcions a la que es refereix com a Serveis addicionals, doncs la pregunta és excessivament ambigua i, en funció de les respostes, podrien estar dins de la categoria de contingut. Assegureu-vos que parleu d'opcions interactives. Un traductor o un diccionari seria considerat com a contingut.

Ànims, que ja queda poc.