Hola companys! Abans d’exposar dues possibles preguntes que he dissenyat, crec que és important que no oblidem que nosaltres hem de realitzar les preguntes al voltant del criteri d’interactivitat, tal com explica l’Adrià. Hem de tenir en compte els altres criteris en el grup de zona, és a dir, per a fer una bona elecció de les pàgines web de les comunitats autònomes que ens hagin tocat analitzar a cada un. En la meva opinió, les preguntes que de moment s’han formulat estan bé però cal que les expressem en aquesta forma de radial button o de check box; també trobo que és més fàcil el tipus de pregunta radial button. Si no ho he entès malament, cal seguir aquests dos tipus de preguntes proposades per l’Eva. Dit això, aquí presento dues qüestions. A mesura, que a tots ens semblin bé, hauríem d’anar confirmant-les i així anar assegurant algunes i no esperar a l’últim dia per decidir-nos. Tot ho proposo per anar fent una elaboració continuada i així si anem fent poquet a poquet tot sortirà millor. ;)
El blog en el mitjà digital (radial button)
a) La possibilitat de realització d’un blog està a l’abast de qualsevol usuari sent la condició de registre l’únic obstacle a superar. (4 punts)
b) L’elaboració d’un blog queda restringida als treballadors de l’empresa del mitjà digital, tot i que ofereix la possibilitat de comentar el seu contingut a l’usuari. (2 punts)
c) L’elaboració d’un blog pertany només als treballadors del mitjà digital i a més, l’usuari no pot realitzar cap comentari respecte al seu contingut. (1 punt)
d) El mitjà digital no disposa de l’opció de blog. (0 punts)
Internet és un mitjà per al consum individual, i per tant, cal “connectar” amb la persona i no amb l’audiència. L’eina de personalització de la pàgina web n’és un bon exemple d’aquest fet. (radial button)
a) El mitjà ofereix l’opció de personalització i aquesta presenta diferents nivells d’adaptació als nostres gustos i interessos, exposant un ampli ventall de possibilitats que atenen tant al disseny de la pàgina com a la personalització de continguts. (4 punts)
b) La personalització es centra més en el disseny de la web a gust del consumidor (color de lletra, col·locació dels blocs...) que en la personalització de contingut. (2 punts)
c) L’opció de personalització està majoritàriament dedicada a la personalització del contingut (rebre els titulars per correu electrònic cada matí, possibilitat de rebre les notícies d’última hora en algun dispositiu...) que al disseny de la pàgina. (2 punts)
d) El mitjà no presenta la possibilitat de personalització. (0 punts)
Ariadna Alfonso Salvá.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada